11/29/2021

29/11/2021 - מ - Koblenz ל- Wiesbaden עוברים בסופת שלגים

בלילה לפני השינה החלטנו שנשוב לטייל לאור היום במצודה של "קובלנץ"  !

התעוררנו מוקדם (כרגיל) שתינו קפה בדירה, ארזנו את המזוודות ויצאנו אל עבר הרכב שחנה במרחק של 150 מטר מהמלון, גשם סוחף ירד ואנחנו עשינו את דרכנו בזריזות אל הרכב שהיה רובו מכוסה בחריוני ציפורים שלנו בלילה על העצים שבצילם חנה הרכב...הכנסנו את המזוודות הפעלנו חימום במושבים והפשרנו לאיטנו...

שוב עשינו "טעות" ןהשתמשנו ב - WAZE , ושוב מצאנו את עצמנו 5 ק"מ מהמצודה...תקנו מיד באמצעות ה - google maps , והגענו לחניה המוכרת של המצודה.

הטמ"פ החלו לרדת ושלג קל ירד...הלכנו לתצפית על העיר "קובלנץ", צפינו מלמעלה על העיר, לרגע מזג האוויר התבהר ואז שוב החל לרדת שלג קל...המשכנו לעבר המצודה ונאמר לנו שעקב מזג האוויר המצודה תפתח בשעה 10:00...אז ויתרנו על הביקור במצודה, חזרנו לרכב, ונסענו אל הטיילת הנמצאת לאורך נהר ה"ריין", הגענו לחניון, הממוקם ליד אולם הקונצרטים של קובלנץ היות ואנחנו לא בעונת התיירות, לא היה מחסום בכניסה לחניון וגם לא היה מדחן כרטיסים, חנינו ויצאנו לטיול לאורך הגדה המערבית של ה"ריין" עד למפגשו עם נהר  ה"מוסול"

בנקודת המפגש נהרות הריין והמוזל בקובלנץ נקרא "הפינה הגרמנית" ובו אנדרטה ופסל גדול של הקיסר וילהלם הראשון, מולו ניצבים דגלים של 16 המדינות הפדרליות של גרמניה, טיפסנו על האנדרטה, הצטלמנו והחלנו ללכת לעבר העיר העתיקה, בדרך עברנו ליד בית הדירות בו התאכסנו אמש, עברנו דרך שוקי חג המולד והתחלנו להרגיש את הרעב, נכנסנו לאחד מה"מולים" הגדולים (היכן שממוקמת חנות Decathlon Koblenz) עלינו לקומת המזון, הצטיידנו במזון ויצאנו לנו לעבר הטיילת (החניון) לשבת ולאכול את ארוחת הבוהורים מול הנוף של הנהר והמבצר...התיישבו לנו על ספסל ליד הנהר, אכלנו , נחנו מהליכה (הוספנו עוד 6 ק"מ)

השעה היתה כבר 14:00, סיימנו את ארוחת "הבוהוריים", נכנסנו לרכב, גשם החל לרדת, ויצאנו לנו אל עבר העיר Wiesbaden אל שוק חג המולד "האחרון" שבו אנחנו מתכננים לבקר ("האחרון" - כי מחר אנחנו בדרך הביתה...), בדיוק גם הגיעו התשובות לבדיקת ה"קורונה" שנעשתה אתמול...יצאנו "שליליים" - אפשר להתחיל לנוע לכיוון הארץ !

שוב בחרנו לנסוע בדרכים צדדיות, שוב הגשם התחלף בשלג ...והפעם לא סתם שלג קל , אלה סופת שלגים...במשך כחצי שעה השלג לא הפסיק לרדת...

אנחנו נוסעים בזהירות עד שמגיעים לאתר הסקי Taunus Wunderland הכניסה לאתר היתה מקושטת בצורה מאד יפה , אז חזרנו על עקבותינו ועצרנו לצלם את הקישוטים ששלג קל החל לרדת ולצבוע את האזור בלבן בוהק. צילמנו ,

נכנסנו שוב למכונית ו"ירדנו" בגובה לעבר העיר Wisebaden השלג התחלף בגשם ואנחנו תוך פחות מ- 20 דקות במרכז העיר, נכנסנו לחניון תת קרקעי, יצאנו ושוב מצאנו את עצמנו במרכז שוק חג המולד (שהסתבר אח"כ שהשוק נועד בעקר לילדים),

טיילנו בשוק ולאחר זמן מה שאלנו היכן נמצא עוד שווקים ואחת מהמוכרות בדוכנים הפנת אותנו לעבר שוק חג המולד המרכזי...הלכנו לעברו הגענו עשינו סיור מקדים, ותוך כדי הסיור חיפשנו מלון שבו נוכל להתארגן לפני הטיסה...החלטנו ללכת על מלון מחוץ לעיר שבו אין חניה לרכב אז בחרנו במלון  Holiday Inn Express הנמצא במרחק 2.5 ק"מ ממרכז העיר (מהחניון בו חנינו).

חזרנו לחניון, נסענו למלון, העלנו את כל החפצים מהרכב לחדר, נחנו כשעה, לבשנו בגדים חמים ויצאנו לנו שוב אל עבר שוקי חג המולד בעיר Wiesbaden.

התחלנו בשוק חג המולד לילדים שמוקם ליד כנסיית Katholische Kirche St Bonifatius

הלכנו אל שוק חג המולד למבוגרים שמוקם ליד בית העיריה

והמשכנו אל עבר הגלגל הענק שהוצב במרכז Mauritius Platz.

מזמן לא יצא לנו להסתחרר בגלגל ענק (הפעם האחרונה היתה בארה"ב במפליי הנייאגרה) ,
אז החלטנו לראות את העיר מלמעלה ועלינו לנו לסיבוב על גלגל הענק שבגלל שלא היו כמעט
אנשים מצאנו את עצמנו עושים 3-4 סיבובים

זהו...התעייפנו, וגם השווקים החלו להסגר, חזרנו לחניון, ויצאנו אל עבר בית המלון, לילה טוב !

מחר בערב אנחנו כבר אמורים להיות על המטוס בדרך לארץ !