11/23/2021

23/11/2021 - סיפור שהיה וחלום שהתגשם...מתכננים על "וינה" ונוחתים ב"פרנקפורט"

שוב יש לי חלום ...והפעם הוא נרקם כבר הרבה זמן...טיול בין שווקי חג-המולד (Cristmas Market) באירופה !

כל כך הרבה דובר עליהם, הרבה תמונות צולמו בהם והם מופיעים כמעט בכל סרט רומנטי, אז הבטחתי לרעייתי שתחייה שמתישהו אנחנו נארוז את המזוודות וניסע לנו לטיול רומנטי בשווקים של אירופה שבראש ובראשונה המומלץ ביותר הוא "וינה" !,
אז לאחר הגל השני של ה"קורונה" ובטרם ידעו על הגעתו של הגל השלישי והרביעי ובטרם נמצא הורייאנט האפריקאי "אומיקרון", הזמנו כרטיסים ל"וינה" בירת של הממלכה האוסטרית.

ואז בה הגל השלישי והגל הרביעי ובאירופה החלו להסתגר ולהסגר והשמועה היתה שאוסטריה הופכת להיות אדומה ואז...ב - 19/11/2021 כבר לא היתה שמועה והתקבלה החלטה ע"י ממשלת אוסטריה שמ-22/11/2021 יוטל סגר מלא על כל אוסטריה למשך 10 ימים, הבנו שלא נותרה הברירה בידנו אלא לשנות את "רוע הגזירה" ולשנות כיוון ולטוס מערבה אל המדינות שטרם קיבלו החלטה מה לעשות עם הורייאנט החדש...ושינינו כיוון לעבר העיר "פרנקפורט" בדרום מערב גרמניה כי נאמר לנו שכמה מהשווקים היפים נמצאים באזור עמק ה"ריין" (Rhine Valley) וכך עשינו
מועד הטיסה המתוכנן היה 23/11/2021, התקשרנו לחב' "לופטהנזה" וביקשנו לשנות יעד, נאמר לנו שלא ניתן לבטל את הכרטיסים כי במדינת המקור (ישראל) אין עוצר יציאות ואין סגר מלא, אבל אפשר לשמר לנו את הכרטיסים לשנתיים...אז יש לנו כרגע במגירה שני כרטיסים ל"וינה".
הזמנו כרטיסים ל"פרנקפורט"...
וכך מצאנו את עצמנו עולים על טיסה של חב' לופטהנזה" מש"ת בן-גוריון אל ש"ת ב"פרנקפורט"
לא הלאה אותכם בכל הערכות הנדרשת כדי לטוס בתקופת ה"קורונה", אבל 72 שעות מראש כבר "רצנו" לעשות בדיקת PCR ...שכמובן תוצאותיה היו שליליות ל COVID-19
ובש"ת ה- Check-In הלך חלק כך שמצאנו את עצמנו ממתינים לטיסה כמעט שעתיים ב"קפטריה" המרכזית
עולים למטוס...כמובן כולם עם מסכות, מתיישבים, הטיסה יוצאת לדרך וכעבור 4 שעות ו-10 דקות אנחנו נוחתים בש"ת של "פרנקפורט" , השעה 20:50 , השדה כמעט וריק מנוסעים, המזוודות שלנו יוצאות ראשונות ואנחנו בדרך אל חברת השכרת הרכב...כרגיל "AVIS" , הזמנתי מראש רכב אוטומאטי, עם צמיגי שלג...המתאימים למזג האוויר שאנחנו אמורים לפגוש בשבוע בו נטייל לאורך עמק ה"ריין".
פחות מ -5 דקות וכבר מפתחות הרכב בידי...לוקחים את המפתחות ויוצאים אל עבר חניון הרכב השכור.
כל ההליכה מתבצעת בתוך מבנה סגור בטמ"פ ממוצעת של 20-22 מעלות צלסיוס כאשר בחוץ הטמ"פ היא 4-5 מעלות צלסיוס.
מגיעים לרכב השכור ("פולקסווגן" מדגם T-Cross), הרכב מאובזר ומכיל מע' שיוט אדפטיבית, מע' בלימה אוטמאטיבית ועוד מע' בטיחות ועזר לנהג שבמדינת ישראל לא תקבל גם אם תקנה את הרכב.
מתארגנים על הציוד...המזוודות מאחור, תרמילי יום ומעיל עם כפפות על המושב האחורי ומקדימה מתאם מ- 12V לרב שקע USB, מכוונים כסא, מראות ומראה קדמית.
מחברים את הטלפון החכם, לוקח זמן עד שהוא מזהה את מיקומנו ואז מפעילים את תוכנת ה"ווייז" ויוצאים לדרך אל עבר בית המלון שבחרנו בזמן שהמתנו למזוודות...ולדרך
יוצאים מהחניון התת-קרקעי, ה"ווייז" "מתאפס" על עצמו ואנחנו משייטים אל עבר בית המלון הנמצא 4.5 ק"מ מאיתנו...נוסעים ומגיעים לשכונה שרק מהטיפוסים שמסתובבים שם בלילה לא היתה נכנס אליה בחיים (ממש דרום ת"א המוזנחת) אבל ה"ווייז" מתעקש לקחת אותך אליה, אנחנו מגיעים לאיזה נקודה שניראת כמו תחנת רכבת ליד הנהר עוצרים, מחפשים את המלון ואין שם כלום חוץ מבנייני מגורים מחפשים סביב שוב ולא מוצאים דבר...מתקשרים למלון והבחור בקבלה אומר גם לא רואה אותנו , אנחנו מנסים להסביר לו היכן אנחנו ("ליד הנהר", "תחנת רכבת") והוא טוען שאנחנו ב"מקום הנכון", מחפשים כבר למעלה מ-20 דקות ואין נפש חייה באיזור שניתן לדבר איתה...ואז ברגע של יאוש עולה הרעיון להשתמש ב- Google Maps ותאמינו לנו הכל מיד מסתדר...אנחנו נמצאים 2.5 ק"מ מהמלון שאליו היינו צריכים להגיע...נוסעים בעקבות ה Google Map ותוך פחות מ- 6 דקות אנחנו מוצאים את עצמנו בבית המלון הנמצא גם הוא ליד הנהר , במסעדה !
(אין מה לסמוך על ה"ווייז" באירופה...זו לא פעם ראשונה ולא שניה שה"ווייז" לוקח אותנו למקומות אליהם לא היינו אמורים להגיע).
נכנסים, מסתבר שהזמנו חדר במלון דירות, מעולה !, את פנינו קיבלו שני חברה שמוצאם בכלל מיוון, וששמעו שאנחנו מישראל מייד נפתחה "סחבקיא" - קיבלנו מפתחות לדירה (הנמצאת כ- 150 מטר מהמסעדה), יש חניה בחינם, עדכנו אותנו לגבי שעת ארוחת הבוקר ונפרדו מאיתנו לשלום לאחר שוידאו שהכל בסדר ואנחנו מסודרים ולא חסר לנו כלום.
הכנסנו את המזוודות לדירה, מקלחת זריזה וחיש קל "נפלנו שדודים" למיטה ...לילה טוב !